Ръст на оборота при запазване на ERS

Клиент

Когато започнахме съвместна работа с клиента, той вече имаше настроена реклама, работещ бизнес и още повече хъс за ръст. Клиентът управлява успешно онлайн магазин за мъжка мода във Великобритания. Богата гама от продукти - костюми, кожени якета, обувки. След няколко проведени срещи с клиента, си поставихме следните цели: Повишаване на общ брой поръчки, придобити от платена реклама при запазване на ERS-а. Стартиране на нова категория “Кожени якета”.

След внимателен анализ на текущите резултати, пристъпихме към изготвянето на стратегия за проекта. Изградихме цялостна маркетингова фуния за продажби, съчетахме основни рекламни инструменти и започнахме усърдна и съвместна работа с клиента. Докато той подобряваше сайта, ние се заехме с оптимизацията на Shopping кампаниите в Google Ads, създаването на Shopping кампании в Microsoft Ads и създаването на реклами за нови потребители и ретаргетинг за забравени колички във Facebook Ads. Поетапно въведохме високо ниво на автоматизация при работата с рекламата.
Как направихме така че оборотът да расте, а ERS-ът да се запази - вижте в долупосочените графики.
Разходи за реклама от за последните 5 месеца на седмична база:

Приходи от реклама Last click за последните 5 месеца на седмична база:

Брой транзакции от реклама за последните 5 месеца на седмична база:

Приходи от всички източници за последните 5 месеца на седмична база:

Ежедневно следихме разходите и приходите от рекламните кампании и комуникирахме с клиента. На база целите на проекта и резултатите предприехме следните действия:


Като за начало разпределихме бюджета по категории. За някои категории стъпихме на исторически данни в Google Analytics, за други, обаче нямахме данни и подходихме към тях на база нашите знания и опит. Преразпределихме бюджета в полза на Google Ads - да, отделихме цели 90%.
Започнахме поетапно увеличаване на разходите за реклама. Фокусът ни бе насочен основно към Shopping кампаниите. Като резултат на верно избраните настройки на рекламния акаунт, за един месец работа постигнахме двоен ръст в продажбите и приходите.
Във Facebook Ads стартирахме с кампания за динамичен ретаргетинг. Също поетапно започнахме стартиране на рекламни кампании с нови насочвания. 
Работихме с и тествахме различни аудитории - създадохме подобни аудитории, аудитории по конкуренти и интереси, аудитории за ремаркетинг - посетители на сайта, имейл списъци, cross-sell, up-sell. Като цяло, във Facebook беше изградена цялостна фуния, включваща работа с потребители на всеки етап: BOF, MOF, TOF. 
Използвахме различни рекламни формати - видео реклами, carousel ads с видео и продуктов сет, реклами тип collection с видео и продуктов сет, реклами само с продукти. 
Microsoft Ads: тук отново заложихме на Shopping кампаниите.

Накратко казано:

Създадохме и използвахме абсолютно нова рекламна стратегия за развитие на проекта,, заедно с внедряване на промени в сайта от страната на клиента. 
Наблегнахме на Smart Shopping кампании.
Оптимизирахме текущите рекламни кампании в мрежа за търсене и ежеседмично тествахме нови насочвания, рекламни формати и послания. 
Ежедневно следихме резултатите и предприемахме необходими действия.
Едновременно постигнахме ръст на оборота от е-търговия и запазихме възвръщаемостта.

С всеки месец запазваме устойчив ръст в приходите и продажбите като същевременно поддържаме ERS-a.

 

Как е възможно това? С правилна стратегия, усърдна работа и постоянно партньорство и комуникация с клиента.

0

Реализирани проекти

0

Успешни кампании

0

Mаркетолози

0

% Среден ръст в печалбите

Още проекти

horizontal-block-1

2021

400% ROAS в конкурентна тематика само за 3 месеца

Преди три месеца при нас дойде клиент, който току що бе започнал своя бизнес, имаше сайт за детски дрехи от 3 седмици и тъкмо започваше да качва продукти. А за конкуренцията в тази ниша - ами, какво да кажем - убийствено жестока е.

Вижте повече
horizontal-block-1

2021

Creative-bg.net

Увеличаване на ангажираност, потребители и клиентска база. Налагане на бранда като предпочитан магазин за дамска мода с нови, свежи, достъпни и атрактивни предложения, в крак със световните модни трендове.

Вижте повече
Готови ли сте да започнем?
Свържете се с нас