400% ROAS в конкурентна тематика само за 3 месеца
Клиент
Започнахме съвместна работа в началото на месец юли. Както се досещате - стартирахме процесите от самото начало. Инсталирахме кодовете за Google Analytics и Google Ads. Добавихме код за подобрена електронна търговия. Направихме всички необходими настройки на акаунтите за реклама. Настройхме цели за проследяване. Добавихме списъци с аудитории. Създадохме стратегия за действие и медиен план за разходите. Създадохме и активирахме първите рекламни кампании. А през всичкото това време на нас
Как го направихме?
1.Изготвихме стратегия за старт на проекта: изградихме маркетингова фуния, съчетаваща основните рекламни източници - Google Ads и Facebook Ads.
2.Поставихме си ясни цели:
Повишаване на общ брой поръчки, придобити от платена реклама.
3.Събиране на статистика за акаунтите с цел оптимизация.
4.Ежедневно оптимизирахме създадените рекламни кампании с цел ефективно преразпределение на разходите.
5.Приложихме високо ниво на автоматизация при работата с рекламата.
6.Непрестанно комуникирахме с клиента, който ежедневно подобряваше сайта.
7.Работихме усърдно и съвместно с клиента. И все още го правим. :))
По-подробно за стратегията и нашата работа:
- Като за начало разпределихме бюджета 60% на 40% в полза на Google Ads.
- Заложихме на думи в точно съответствие в Google Ads. Подбрахме релевантни търсения със значителен обхват и непрекъснато подобрявахме офертите, така че да постигнем максимална ефективност. Включихме DSA (Динамични реклами в мрежата за търсене) кампании в стратегията. Постепенно добавихме Smart Display кампания за трафик, която се справя доста добре с тази цел.
- Системното рекламиране повиши познаваемостта на марката и в последствие създадохме брандова кампания.
- Стартирахме Facebook Ads с насочвания за нови потребители. Тествахме различни аудитории - по интереси, по демографски показатели, подобни аудитории. И, разбира се, не може без ремаркетингови аудитории - добавихме по-обхватните такива и постепенно ги сегментирахме. Добавихме и задължителните аудитории за забравени колички.
- Използвахме предимно видеа в рекламите. Тествахме ги в различни рекламни формати - single video ads, carousel реклами с начална карта видео и продуктов сет, реклами тип collection с видео и продуктов сет.
- През месец август направихме промоция ‘До -50% намаление на лятната колекция’. Добавихме рекламите за всички етапи на фунията за продажби.
- Срещнахме проблем с доста ниска средна стойност на поръчката. Затова стартирахме рекламна кампания за ‘Безплатна доставка над 50 лв.’
- В началото на месец септември стартирахме реклами за Нова Колекция Есен / Зима 2021.
- Въведохме и поетапно подобрихме набора от скриптове и автоматизирани правила, които ни съдействаха за добрата ефективност на кампаниите.
- Ежедневно следихме и все още следим ефективността на рекламните кампании и оптимизираме спрямо резултата.
- Комуникирахме с клиента ежедневно задачите и идеите за развитие.
А сега, идва интересното: реални графики на резултатите:
1.Значително увеличихме трафика на сайта
2. За един месец работа - постигнахме с 308% повече поръчки.
3.За един месец Smart Display кампанията донесе 1,268 клика със средна цена за клик - 0,04 лв.
4.Постигнахме средна цена от 0,02 лв. за клик за брандовата кампания и 2775,80 лв. приход.
5.За рекламните кампании в мрежата за търсене направихме така, че да се показваме най-горе в страницата.
Как ли? Ефективно съчетахме качествено изпълнение на рекламата и конкурентни бидове.
6.Видео рекламите във Facebook Ads се оказаха един от най-печелившите рекламни формати за бранда.
И разбира се, Google Analytics го потвърждава:
Финални думи:
С всеки месец запазваме устойчив ръст в приходите и продажбите на онлайн магазина за детска мода.
Ежедневна оптимизация и следене на резултата, постоянно тестване на нови и нови насочвания и идеи за рекламни формати, послания и промоции, ясно поставени цели и отлична стратегия за взаимната работа на рекламните платформи, усърдната работа на клиента, който непрестанно търси точки за подобрение - са само малка част от тайните ни за постигане на такива добри резултати за стартиращ бизнес в толкова конкурентна ниша.
За още работещи практики, прочетете още статии от блога ни.
0
Реализирани проекти
0
Успешни кампании
0
Mаркетолози
0
% Среден ръст в печалбите
Още проекти
2021
Ръст на оборота при запазване на ERS
Когато започнахме съвместна работа с клиента, той вече имаше настроена реклама, работещ бизнес и още повече хъс за ръст. Клиентът управлява успешно онлайн магазин за мъжка мода във Великобритания. Богата гама от продукти - костюми, кожени якета, обувки. След няколко проведени срещи с клиента, си поставихме следните цели: Повишаване на общ брой поръчки, придобити от платена реклама при запазване на ERS-а. Стартиране на нова категория “Кожени якета”.
Вижте повече2021
Creative-bg.net
Увеличаване на ангажираност, потребители и клиентска база. Налагане на бранда като предпочитан магазин за дамска мода с нови, свежи, достъпни и атрактивни предложения, в крак със световните модни трендове.
Вижте повече